dinsdag 15 september 2009

talking dogs

talking dogs

5 opmerkingen:

  1. wees gegroet ofte avé ferdinance crane!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'Ferdinance.Crane, laat ons op de wereld los!'. Dat roepen de tekeningen.
    Popel popel popel..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is werkelijk prachtig! Ik ben didiermaurice eeuwig dankbaar om mij de weg naar uw blog te tonen. U doet mij denken aan illustraties die ik in een boek van Haruki Murakami zag. Als ik het terugvind, want het ligt hier ergens, zal ik u een paar scans maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, dit is heel deugddoend en stimulerend, mijn tekeningen en ik zaten diep in een hol en nu...Dank je wel Masjenka en Blogbaas en vooral Didier-maurice die me de weg toonde uit dat hol!

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers