maandag 9 november 2009

dedans

19 opmerkingen:

  1. Hoewel de neuzen in dezelfde richting, keek hij naar de overkant. Daar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aan de overkant keek een wezen recht door zijn oog,in het binnenste van zijn hart , dat dacht

    BeantwoordenVerwijderen
  3. : "hoe klonk nu ook alweer die primitieve vreugdekreet van

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toen ik haar met de stem van een ziektegevoelige rashond vroeg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vind je niet dat ik een vaas met tuit nodig mag hebben, ik voel me zo bloot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had niet mogen kijken naar die groene overkant :) waar de zesde beweging van iets dat lijkt op een konijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. of nee (jevski toch !) het was geen konijn, zelfs niet met pruimen, het was eveneens iets zich-eigenlijk-feitelijk-bloot-voelend, iets

    BeantwoordenVerwijderen
  8. glibberigs, een pad zonder schild, een rimpelig wezen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. , zoiets met een schild binnenin, dat evenwel langzaam maar zeker smolt als

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze gekarnde beeldspraak en de gedachte aan geklaarde boter brachten hem

    BeantwoordenVerwijderen
  11. naar een Afrikaans dorp waar in een lemen hut de sjamaan zich klaarmaakt om

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Plots, kijkend naar een tijgeroog op sterk water, hakte hij de knoop door en koos voor

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ding, en nu deze beslissing was gemaakt, klaarde alles op

    BeantwoordenVerwijderen
  14. . De sjamaan nam behoedzaam een dingnaald van behoorlijk formaat. Daarmee zou

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers